Suomalaiset maanviljelijät ja eläkeläismummot poseeraavat maailmanlaajuisen automainoksen kasvoina
Pöytyäläinen Myssyfarmi on yksi Skodan kampanjaan valitusta neljästä eurooppalaisesta yrityksestä.Juuri julkaistun Skodan maailmanlaajuisen Explorers of Sustainability - kampanjan kasvoina poseeravat suomalaiset maatalousyrittäjät ja eläkeläismummot.
Eläkeläisrouvat ovat raju vastakohta autoalan markkinoinnille tyypillisistä alfauroksista tai nuorista perheistä, todetaan Myssyfarmin julkaisemassa tiedotteessa.
Pöytyäläinen Myssyfarmi on yksi kampanjaan valitusta neljästä eurooppalaisesta yrityksestä. Kampanjayritysten etsimisestä vastasi tsekkiläinen kuvausagentti, joka lähestyi yritystä sosiaalisessa mediassa.
“Luulin ensin, että viestissä on kyse huijauksesta. Että haluammeko mukaan kansainväliseen autokampanjaan? Ennen kuin ehdimme sen enempää kaivella, tuli jo soitto Tsekeistä, että tämä tarina on ehdottomasti saatava mukaan”, kertoo Myssyfarmin Instagramista vastaava Iryna Shvets.
Myssyn yrittäjiltä ei oikean merkkistä autoa löytynyt, mutta kun ringissä neuloo liki 100 Myssymummoa, nopeasti selvisi että heistä seitsemän ajaa Skodaa, yrityksestä kerrotaan.
“Meidän innovaatiomme ei ole tekninen, meidän innovaatiomme on sosiaalinen” avaa Myssyn yrittäjä Anna Rauhansuu videon.
Hän kertoo Myssyn tarinaa kahden ja puolen minuutin ajan englanniksi. Dokumentti kuljettaa yrityksen tarinaa läpi Pöytyän kunnan Rintalan lammastilalla, Rauhansuun tilalla, Myssyn päämajassa sekä kansallismaisemassa Aurajokilaaksossa, jossa Myssymummot ajavat kohti päivän tapaamista.
Artikkelin aiheet- Osaston luetuimmat





