Räävittömät eteläpohjalaiset tekevät paluun: Tinder-lihakampanja saa jatko-osan Helsingin busseissa
"Olemme valmistautuneet Mainonnan eettisen neuvoston yhteydenottoihin säätämällä roskapostiasetuksiamme", kertoo Laidun Hereford -lihatilan isäntä Jussi Harju.Helsinkiläisten huumorintajua koetellaan jälleen, kun eteläpohjalainen Laidun Hereford -lihatila aloittaa uuden lihamainoskampanjan pääkaupungin busseissa. Talvella tilan "Parempaa lihaa kuin Tinderissä" -kampanja herätti huvitusta ja myös mielenpahoitusta, ja mainos sai yksityishenkilön tekemän valituksen jälkeen huomautuksen Mainonnan eettiseltä neuvostolta.
Kesäkampanjassa pihvikarjanlihaa mainostetaan iskulauseilla "Se on varma saanti, kun tilaa lihansa netistä" ja "Lihaa ihan kypsänä".
Tällä kertaa tilalla on varauduttu mainontaa valvovan neuvoston mahdolliseen kiinnostukseen lihamainoksia kohtaan, kertoo tilan teuvalainen isäntä Jussi Harju.
"Olemme valmistautuneet myös Mainonnan eettisen neuvoston yhteydenottoihin säätämällä roskapostiasetuksiamme parempaan suuntaan."
"Parempaa lihaa kuin Tinderissä", mainostaa teuvalainen lihatila Helsingin busseissa
Mainonnan eettinen neuvosto: "Parempaa lihaa kuin Tinderissä" viittaa naisiin ja on loukkaava mainos
Artikkelin aiheet- Osaston luetuimmat

