Noutaja hakee syömään Amarilloon – paluukyyti pitää hoitaa itse
S-ryhmän ravintolaketju Amarillo alkaa kuljettaa asiakkaita ravintolaan 15 paikkakunnalla. Palata pitää omin neuvoin.
Noutaja on näyttävästi tuunattu auto, jonka kyytiin mahtuu enintään kuusi matkustajaa. Kuva: Henry Fordinkadun Studiot Oy/Jari RiihimäkiNoutaja-kyyti varataan ravintolan verkkosivun kautta ja kyydittävät valitaan hakemusten perusteella, kertoo Amarillon ketjupäällikkö Pekka Lavikainen.
"Me uskomme, että ihmiset haluavat edelleen käydä syömässä ravintoloissa. Ruoka ja tunnelma maistuvat erilaisilta kuin kotisohvalla", Lavikainen sanoo.
Niinpä Amarillo päätti, ehkä ensimmäisenä ravintolana maailmassa, kääntää kotiinkuljetuspalvelun käsitteen päälaelleen ja lanseerata sen sijaan kotoakuljetuspalvelun.
Noutaja-auto hakee asiakkaat sovittuun aikaan sovitusta paikasta ja vie heidät ravintolaan. Kyyti on ilmainen, mutta paluukyyti jää omalle vastuulle.
Kovin kaukaa asiakkaita ei haeta, sillä pyrkimys on, että yksi kyyti kestäisi enintään puoli tuntia suuntaansa.
"Uskomme, että asiakkaat kiinnostuvat Noutajasta. Tässä on mahdollisuus lisätä ravintolakäyntiin ikimuistoinen kyyti kotisohvalta Amarilloon", Lavikainen mainostaa.
Artikkelin aiheet- Osaston luetuimmat
