Markkinointi &Mainonta: Maaseudun Tulevaisuus on toiseksi arvostetuin suomalainen sanomalehtibrändi
Maaseudun Tulevaisuus -lehti on M&M -lehden brändilistalla noussut sanomalehtibrändeissä toiseksi arvostetuimmaksi.Maaseudun Tulevaisuus paransi sijoitustaan yhden pykälän verran edellisvuodesta ja ohitti nyt Kauppalehden, joka sijoittui kolmanneksi, kertoo M&M -lehti.
Suomalaisten eniten arvostama sanomalehtibrändi on Helsingin Sanomat, jo kolmatta vuotta peräkkäin.
Tiedot sanomalehtibrändeistä perustuvat M&M -lehden ja Taloustutkimuksen toteuttamaan Brändien arvostus 2016 -tutkimukseen. Siinä selvitettiin yhteensä 1 005 brändin arvostus suomalaisten keskuudessa.
Artikkelin aiheet- Osaston luetuimmat

