Itellan kilpailussa etsitään Suomen parasta verkkokauppaa
Itella on käynnistänyt valtakunnallisen kilpailun Suomen parhaasta verkkokaupasta. Kuluttajat ratkaisevat äänestyksen loppukesällä.Itella käynnisti maanantaina 19.5. kilpailun, jossa etsitään Suomen parasta verkkokauppaa.
Voittajia valitaan viidessä eri sarjassa. Arvioitavina ovat paras ulkoasu, paras valikoima, paras käytettävyys, paras asiakaspalvelu ja parhaat toimitustavat.
Verkkokauppakilpailun etenemisestä kerrotaan Radio Cityn, Voicen ja Iskelmän radiokanavilla. Kilpailussa ei ole osallistumismaksua. Yritykset voivat asettaa verkkokauppansa ehdolle radiokanavien verkkosivuilla.
Itella haluaa edistää kilpailun avulla kotimaisten verkkokauppojen tunnettuutta.
”Haluamme auttaa verkkokauppiaita myymään enemmän ja tehdä kuluttajille verkko-ostamisesta mahdollisimman helppoa. Suomessa on paljon erinomaisia verkkokauppoja”, verkkokaupasta vastaava Itellan johtaja Aku Happo sanoo tiedotteessa.
Kilpailu järjestetään nyt toisen kerran. Viime vuonna siihen osallistui 350 verkkokauppaa. Äänestyksen voitti kaikissa sarjoissa kosmetiikkaan erikoistunut verkkokauppa Dermoshop.
Kilpailusivut:
Artikkelin aiheet- Osaston luetuimmat

