Alma Media kasvoi ja digitalisoitui alkuvuonna vahvasti
Digitaalisen liiketoiminnan osuus konsernin liikevaihdosta jatkoi alkuvuonna kasvuaan ja ylsi lähes 80 prosenttiin.
Alma ennakoi, että digitaalisen mainonnan, median ja palveluiden kysyntä jatkaa kasvuaan. LEHTIKUVA / MIKKO STIG .Mediakonserni Alma Median tammi-maaliskuu sujui kasvun merkeissä. Oikaistu liikevoitto kasvoi yli 77 prosentilla ja nousi 19,6 miljoonaan euroon. Liikevaihto kasvoi 31 prosenttia 76 miljoonaan.
Alma ennakoi, että digitaalisen mainonnan, median ja palveluiden kysyntä jatkaa kasvuaan. Digitaalisen liiketoiminnan osuus konsernin liikevaihdosta jatkoi alkuvuonna kasvuaan ja ylsi lähes 80 prosenttiin. Vuosi sitten osuus oli hiukan yli 74 prosenttia.
Artikkelin aiheet- Osaston luetuimmat
