Lidl aikoo haastaa Keskon ja S-ryhmän omalla etuohjelmallaan – palvelua testataan parhaillaan
Helsingin Sanomat kertoo, että jos testi sujuu hyvin, Lidl ottaa etuohjelman käyttöön kevään aikana.Kauppaketju Lidl aikoo haastaa Keskon ja S-ryhmän omalla etuohjelmallaan.
Lidlin etuohjelman osallistumisehtojen mukaan etuohjelma on tarkoitettu sellaisille Lidlin kuluttaja-asiakkaille, jotka haluavat saada Lidliltä heille räätälöityjä tietoja kauppajätin eduista ja kampanjoista. Lidlin mukaan tarkoituksena on, että uuden Lidl Plus -etuohjelman edut ja kampanjat vastaavat asiakkaan mielenkiinnon kohteita parhaalla mahdollisella tavalla.
Etuohjelmaan pääsee mukaan, jos on vähintään 18-vuotias.
Jotta etuohjelmaan voi osallistua, täytyy sitä varten luoda Lidl Plus -tili. Etuohjelman käyttöön tarkoitettu sovellus on ladattavissa sovelluskaupasta. Lidlin mukaan Lidl Plus -sovellus tarjoaa asiakkaalle säännöllisiä etuja erilaisten kuponkien muodossa.
"Mitä enemmän käytät, sitä enemmän säästät ja saat uusia etuja", Lidl lupaa verkkosivuillaan.
Asiasta kertoi ensimmäisenä Helsingin Sanomat. HS:n mukaan Lidl Plus -etuohjelma on Suomessa parhaillaan testivaiheessa. Jos testi sujuu hyvin, Lidl ottaa etuohjelman käyttöön kevään aikana.
Artikkelin aiheet- Osaston luetuimmat

