Paulig myy Frezza-tuoteperheensä Juustoportille
Frezza-kahvijuomat siirtyvät Juustoportin omistukseen.Paulig toi ensimmäiset Frezza-tuotteet markkinoille 20 vuotta sitten. Nyt kylmänä juotavaksi tarkoitetut kahvijuomat siirtyvät Juustoportille brändikauppojen myötä. Kaupan suunniteltu täytäntöönpano on 31.3.2023.
Paulig kertoo tiedotteessa, että Frezza-brändin myyminen Juustoportille on linjassa yhtiön strategian kanssa. Pauligin painopistealueet kahvikategoriassa ovat kuumat kahvit ja kylmäuutettu kahvitiiviste HoReCa-sektorissa. Paulig kertoo panostavansa myös Tex Mex-, Aasia-, mauste- ja snackstuotteiden kasvun vauhdittamiseen.
”Kylmien kahvijuomien suosio kasvaa vahvasti ja olemme tyytyväisiä, että Frezza-brändi on löytänyt uuden kodin Juustoportilta”, sanoo Pauligin Suomen ja Baltian liiketoiminta-alueesta vastaava johtaja Lenita Ingelin.
Juustoportin toimitusjohtaja Timo Keski-Kasari kertoo Frezza-brändin ja -liiketoiminnan tukevan yhtiön uutta strategiaa hyvin.
”Välipalaistuminen on kasvava trendi. Frezzan pääraaka-aine on maito ja kevään uutuuksissa on käytetty kauraa, ja näistä meillä on paljon kokemusta. Paulig on rakentanut menestyksekkäästi Frezza-brändiä ja olemme innoissamme, että voimme jatkaa brändin menestystarinaa”, Keski-Kasari kertoo.
Artikkelin aiheet- Osaston luetuimmat








